2022 06/05 new old me

   Řekla bych, že byť mé dospívání bylo místem peklo, to největší peklo jsem přežila a dala se jakž takž dohromady. Mám práci, která mě baví, i když většinu času tam je víceméně klid. Tuhle jsme se s kolegy bavili o kreslení. Vrátilo mě to do dob, kdy jsem malováním žila.
  Naplňovalo mě to.
  Uklidňovalo mě to.
  Kvůli svým psychickým problémům jsem se vzdala úplně všech koníčků. Vzdala jsem se věcí, které mi dřív dělávaly a přinášely radost. Nebyla jsem v malování nikdy žádný profík, ale šlo mi to. Poslední dobou mi to začalo chybět. Vzdala jsem se umělecké školy, protože byla soukromá a rodina nepatřila mezi nejbohatší. Na střední jsem se kreslení vzdala úplně a vzala tužku do ruky pouze tehdy, když na hodině  Estetiky bylo třeba kreslit. V té době mě přestalo bavit úplně vše a upnula se na monitor svého počítače či mobilu. Hudba a seriály začaly být můj nový svět, o nic jiného jsem se nezajímala. Ani samotné tvoření a šití mě nebavilo, byť jsem na to vystudovala školu.
  Chtěla bych se k malování vrátit. Chtěla bych se vrátit zpět k tomu, co mě kdysi naplňovalo. Vrátit se zpět k mému bezstarostnému já, kterou bavilo tvořit a nezáleželo na tom co.
  Čím jsem starší, tím mám větší pocit, že ztrácím svůj čas přemýšlením a tlacháním nad nesmyslem.
  Chtěla bych zase najít svého uměleckého ducha.